12.10.10

Tesan och tjockisarna.

Jag gråter alltid, alltid, alltid till Biggest Loser. Det går inte ett avsnitt utan att jag gråter! Eller, jo en gång tittade jag på ett halvt avsnitt hemma hos Britta och G, men då fick jag bita mig i läppen och tänka på annat för att inte tårarna skulle spruta. Hallå, värsta pinsamt ju! Nog för att jag är väldigt (extremt enligt vissa) blödig men det finns ingen annan serie som får mig att gråta till varenda avsnitt.

Tesan: Jag hatar den här serien!
Prince Charming: Men titta inte då!
Tesan: Men det är ju så bra! Buhu (fulgråt)
Så här skulle jag se ut om jag var med i Biggest Loser.
Fast inte i sista avsnittet såklart.
 

2 kommentarer:

  1. haha jag grät till Biggest Loser senast idag. De berättade om hur de aldrig hade haft någon tjej, aldrig fått en kyss, var rädda att dö ifrån sina barn (oh nej nu brljar jag gråta igen..)

    SvaraRadera
  2. Jag gråter alltid galet mycket till Extreme Home Makeover. Hade säkert gråtit till Biggest Loser också om jag hade haft fler än tre kanaler.

    SvaraRadera