12.10.10

Amendurå!

Prince Charming och Tesan tävlar om allt. Vi tävlar om vem som har stört bröst liksom, och jag förlorar. Det suger rätt rejält. Ja, fast nu var det ju inte det jag skulle skriva.
Prince Charming (står och stretchar ledigt i vardagsrummet): Når du ner till golvet med raka ben?
Tesan lyssnar inte.
Prince Charming: Kolla, jag kan nudda knogarna i marken! (gungar upp och ner och snuddar golvet med knytnävarna)
Tesan lyssnar fortfarande inte.
Prince Charming: Kan du nudda golvet med knogarna? Kan du det?
Tesan ställer sig upp lutar sig fram och sätter ner knogarna i golvet.
Tesan: Ja, det kunde jag visst.
Prince Charming går iväg. (Och jag kan nästan svära på att han mumlade "men jag har i alla fall större bröst..." Men jag kan inte vara helt säker, jag är bra på att höra i syne när jag känner för det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar