3.10.10

Intervju med mig själv.

I brist på annat så kan man alltid intervjua sig själv.

Hej Tesan!
Hej!
Trevligt att du kan ställa upp på en intervju bara så där. Ska jag sätta igång?
Shoot!
Har du haft en bra helg?
Finfin!
Kan vi få en kort sammanfattning?
Visst. Jag har överraskat sambon med tapas på stan, planerat lite bröllop, städat, lagat mat och umgåtts med vänner.
Det låter trevligt, när blir bröllopet då?
Nästa sommar.
Sparar du dig?
Vafan är det för fråga? Jag trodde det skulle vara najs att bli intervjuad av sig själv, att man då skulle slippa alla taskiga för-nära-in-på-frågor. Inga kommentarer svara jag.
Men visst, svara inte då!
Nej, det tänker jag inte heller.
Jag byter samtalsämne då. Vad var ditt senaste inköp?
Förutom mat så var det nog kläder, skor och smycken i Tokyo. Blev så pank efter det så jag har inte handlat något här hemma i Sverige efter det.
Haru' inge' jobb eller?
Ehm, jo det vet du mycket väl att jag har. Men det är dyrt i Japan, det vet du också.
Till sist då, vad önskar du dig allra mest just nu?
Leksällskap. Herregud, jag sitter ju och intervjuar mig själv...
Jag och min vän Margarita på Agave i Roppongi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar